Založ si blog

Archív: december, 2018

AYA – 04: 10

Ak sa jedného dňa bude tvoriť výberovka žilinskej skupiny AYA. Obávam sa, že piesne z ich štvrtého radového albumu. Budú mať na ich budúcom výberovom albume dominantné zastúpenie. Ak by som mal, tú možnosť rozhodnúť o takomto albume ja. Rozmýšľal by som aj o samostatnom- bonusovom disku v rámci takejto kompilácie. Niečo, ako reedícia najlepšieho albumu, spolu […]

Pokračovanie článku

Môj pohľad na album Pavol Habera 2

Keď sa pozriem tento album. Prvé, čo ma napadne je reklama na zadnej strane v časopise Populár, ktorý sa mi v detstve dostal do rúk. Tato platňa nepotrebuje reklamu. Táto platňa sa predáva sama. Reklama bola na celú stranu. Za magnetofónovú kazetu s týmto albumom v obchode pýtali, v tom čase 180 korún. Keď ho spätne porovnám s prvou s prvou Haberovou sólovkou, ktorej […]

Pokračovanie článku

EvoLucie od skupiny Lucie

Nedávno sa mi dostal do rúk dlho očakávaný album EVOLUCIE od skupiny Lucie, ktorý vyšiel po šestnástich rokoch. Samotný album obsahuje celkom trinásť piesní. Od skupiny Lucie sa mi vždy páčili pomalšie veci, čoho dôkazom je skladba číslo tri s názvom Nejlepší, kterou znám. Akýsi protestsong s názvom 1968, sa pravdepodobne nezmestil na Kollerovú poslednú dosku, ktorá […]

Pokračovanie článku

Štýl zvaný Eurodance

V poslednom čase sa mi nejako zacnelo za hudbou časov minulých. Začal som si akosi častejšie púšťať dancefloor, Niektorí z vás si možno povedia, že som sa musel asi zblázniť. Darmo niekto bude nadávať na eurodance. Bolo to tu a žili sme ním. Asi tak, ako generácia pred nami žila hudobnou komerciou rokov osemdesiatych. Ja sám, hoci som bol malý chlapec si z klipov […]

Pokračovanie článku

Hammelová Nočná galéria nás prinúti zamyslieť sa

Najhoršia zo zlých najlepšia z dobrých. Tak sa volá jedna z piesní čerstvého sedemdesiatnika z albumu Nočná galéria, ktorý uzrel svetlo sveta v septembri v roku 2011. Skladba v tomto prípade duet, ktorý spoločne s Pavlom Hammelom naspievala moderátorka Lucia Šípošova. Hovorí o tom, že všetko zlé sa každému z nás jedného dňa vráti. Mám na mysli partnerské […]

Pokračovanie článku

Čo to za novina

Priznám sa, že ja a vianočné albumy sa veľmi nemusíme. Považujem to za akýsi lacný marketingový ťah. Navyše ak jednu pesničku počujem z úst niekoľkých hudobných interpretov. Približne pred dvoma týždňami mi prišlo domov tretie, vianočné CD projektu CABO. Len pre úplnosť dodám, že za týmto projektom stojí gitarista terchovsko-žilinskej skupiny Arzén Paľo […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Boris Hrudál

borishrudal@gmail.com Music and wind have something share. They´re invisible

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 68864x
Priemerná čítanosť článkov: 3279x

Autor blogu

Kategórie